06 - 10 62 96 55
Klachtenregeling

Klachtenregeling

Klachtenregeling WKKGZ
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook WellSamen voldoet aan deze eisen. 
 
Klachtenfunctionaris 
Het kan voorkomen dat u als klant van WellSamen een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. 
 
Geschilleninstantie 
Belangrijker dan de bemiddeling van de klachtenfunctionaris is de inzet, het nemen van verantwoordelijkheden, het vermogen van de zorgaanbieder een klacht op te lossen (met ondersteuning van de klachtenfunctionaris). Bovendien staat het u vrij - indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt - u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten. Met ingang van 28-03-2018 is WellSamen bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het NIBIG. 
 
Contact 
Wanneer u een klacht heeft kunt u contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventueel verdere procedure.
Een afspraak maken
of vragen en advies?
Bel of stuur een appje op:
Waarom een massage
van WellSamen?
  • Persoonlijke aandacht
  • Veelzijdig aanbod
  • Medische achtergrond
  • Flexibel
Bouw en ontwerp:
Internetbureau We Are Konzept

Populaire pagina's bij Wellsamen

Bekijk alle populaire pagina's van wellsamen.nl